Merhaba çok geçmiş olsun. Benim için çok zor geçen dönemlerdi inşaAllah sizinkisi daha kolay geçer. Kendi deneyimlerimi anlatayım belki bir nebze faydası olur; hekim bir arkadaşım göğüs pompası önermişti bana şu küçük olanlardan.meme ucunun çıkmasını sağlıyor hemde sütün gelmesini. Bu sürede kayısı, üzüm kompostosu çok içtim ve çok faydasını gördüm. Bulabillirseniz çiğ beyaz üzüm tüketin sütümü çok arttırdı. Rezene ve anason çayı tükettim bolca. En önemlisi bolca SU için.
Bu arada ben çırpınırken meme uçlarım hep yara oldu ağlaya ağlaya emzirdiğimi biliyorum ama pes etmedim asla vaz geçmedim emzirdim. Bende gümüş kapak, lansinoh krem vb. İşe yaramadı. Madacasol kullandım o bir nebze rahatlatıyordu ama bebegim sürekli emmek istediği için neticede kimyasal ve yıkasamda memedeki çatlaklarin arasında kalıyor diye içim rahat etmedi. Saf zeytinyağına döndüm. Philips aventin meme kalkanlarindan aldm çamaşırıma değdikçe kullandım rahat oldu.bolca havalandırmak çok iyi geliyor. Bu arada bir arkadaşimdan denemek için elektrikli pompa aldım oda sütümün gelmesine katkı sağladı bu arada başlarda kesinlikle biberon vermeyin enjektörle ve serçe parmağınızla besleyin bebeğinizin tutuşu da güzel olduğu sürece hersey yoluna girecektir. kesinlikle inanın bana bebeğimi veren rızkınıda muhakkak gönderir diye. Bebişinizle sağlıklı, huzurlu ve musmutlu bir ömrünüz olsun inşaAllah🤲🥰