Merryyy goon ilk cırtlı bezini kullandım gece ondan sizdirmisti, o zaman oğlum 3 ayylık falandı, sonrada hep sızdırdı. 2 aydır külot bezini kullanıyorum aslında çok güzel bez yumuasacik ben çok seviyorum, oğlumu da çok sıkmıyor lastikleri ama mesela altında 6-7 saat kalsın zibini nemlenmeye başlıyor. Yani çok çiş yaptıysa tabi. Ha ben gündüz bezi olarak hala kullanamaya devam ediyorum ama gece oğluma yaramıyor.