Kuzeyyveannesii Bebegime suluk almayi dusunuyorum araStirma yapiyorum ama deneyimleyip uzun sure kullanan kisiler daha iyi bilirler akitma yapmayan memnun kaldiginiz marka yada modeli varsa onerilerinizi bekliyorum canim anne kankalar 😍🤗😇
Bsr_tgb38 Kuzeyyveannesii bnde burda bekleyim bebeginiz kac aylık acaba yani ne zaman suluk kullanmaya başlar veya bardak
Zeliff Kuzeyyveannesii Ben kızımın araç gereçlerini hep wee baby alıyorum. Hem kaliteli sağlam hemde fiyatı uçuk değil. Suluğu kullandık şimdi pipetli alıştırma bardağı sipariş verdim yine wee’den. Suluğu hiç akıtmadı sadece bı ara kızım ısırarak ucunu deldi ucunu değiştirdim
Saitkereminannesi Kuzeyyveannesii bı sürü marka aldık ama wee baby pipetli akıtmıyor gece uyurken besiginin içinde uykuda kendisi içiyor
Kuzeyyveannesii Bsr_tgb38 suan bizimki 5 aylik bende yavastan hazirlik yapmaya basladim ama formul mama da kullandigim icin mamadan sonra bir iki cay kasigina denk gelecek kadar su vermemi onermisti yavastan bu ara artirmaya basladim sadece su icmeyi pek sevmiyor cunku 😂
Suleasya Sadece anne sütü almasına rağmen kızıma 3 aylıkken şu vermeye başlamıştım. Süt için kullanmadigim yedek yavaş akisli bir lansinoh biberin vardi 5,5 aylık olana kadar onunla içti. Şimdi avent in sulugunu aldık.
Bulutbey Kuzeyyveannesii Ben bebedorun bir suluğunu aldım damlatma yapmıyor, iç hortumunun ucunda bir ağırlık var yatarken çok kolyalıkla su içebiliyor vs ama 36 liraya aldığım suluk şimdi 150 lira olmuş. Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.
cydcvk Kuzeyyveannesii hepsini denedim ve damlatmayan 2 model var bir nuk magic cup su içmeyen çocuğa bile su içirir gerçekten ismi gibi inanılmaz ikincisi tomme tippee
Kuzeyyveannesii cydcvk muhakkak bakicam tommy tippee de hosuma gidiyor ama bilemedim yorumlar yaniltici geldi alisveris sitelerinde 🤔
cydcvk Kuzeyyveannesii benim kızım hiç biberon emzik kullanmadı ağzına plastik bişey sokamıyordum nukun ağız tarafı dümdüz bardak gibi ilk onla başladım. Şimdi tomme tippee kullanıyorum ağızlıl değiştirme derdi yok ısırsa bile kalın olduğu için hiç bişey olmuyor 1 senedir kullanıyorum ikisini de taş gibi çıktı