Merhaba bebeğim beş aylık doğduğundan beri kaç kere bronşit sayamadim artık sürekli antibiyotik hava vermekten yoruldum artık geniz akıntısıda çabası bir yığın doktora gittim kış normal değil başlarından saviyolar o kadar ilgilenme rağmen neden böyle çözemiyorum lütfen yardım edin bebeği böyle olup düzelen varmı ve nasıl duzeldi