hzlsel İyi günler ben daha önce 21. Haftamda düşük yaptığım için belki serklaj, dikiş atılabilir o yüzden riskli gebelik takibi yapabilecek iyi bir doktor arıyorum özellikle Pendik civarı ama Anadolu yakası da olur önerebileceğiniz bir doktor var mıdır
YeniAnneIstanbul hzlsel acibadem kozyatagi ve altunizade guzel diye duymustum arkadaslarda veya medicana
Kuzeybabyy hzlsel kesinlikle Pendik medipol bütün doktorları çok çok iyi emine ve mine hanımı tavsiye ederim zaten doğumda başrolde ebeler var ve ebeler o kadar iyi ki normal doğum yaptım duşa sıcak suya soktular beni ayaklarıma kadar sildiler hala dua ederim ebelere bire bir ilgilendiler özel ebe gibi gece tek doğum benimdi belki onunda payı vardır ama hiç başka hastane araştırmayın bile
Smyy61 Ben pendik medipol de yaptım doğumumu doktorum nergiz kılıçtı çok memnun kaldm gerek hastanesi ebeleri herseyiyle mükemmel bir hastane doktorlarıda genel olarak çok iyi kadın doğum doktorlarnn hepsinden genel olarak herks çok memnun