Hanımlar benim.bebegim 5 aylık. Önceden de kızarıklık vardı ama sebebini anlayamamistim. Banyo yaptırırken, altını değiştirirken, üzerini giydirirken dokunduğum yerler kızarmaya başlıyor ve 1 kaç saat öyle kızarıklık kalıyor. Ne yapmam lazım yada başına gelen var mı. Doktora gitmeli miyim acaba???