Tsksn-gns-27 Oğlum bu aralar vurmaya saç çekmeye basladi durduramıyorum ve gerçekten bu artık canimizi acitmaya başladı ve sinirlerimizi çok bozuyor güzelce soykuyoruz yapma diyoruz inadimiza yapmaya devam ediyor ne yapabilirim
Arasasyaarya Tsksn-gns-27 yapmadan anlamazlar başka yere yönlendireceksin AA gel bakalım bu ne gel bakalım şu ne AA ne vericem sana gibi
Zubidubi Tsksn-gns-27 ay öldü yaZmışsınız korktum bi an benim oğlumda öyle sinir bozulacak bişey yok çocuk sonuçta güzellikle anlatmak sabırlı olmak lazım
Bebegmveben3 Tsksn-gns-27 canım malesef öyle oluyor yapma etme deme inatla yapar o esnada dikkatini başka şeye çek unutucak. 2-3-4 bu yaşlar çok sıkıntı. Şuan 3yasunda bitane oğlum var kabus gibi günlerimiz 😂
Mysunshines17 Tsksn-gns-27 Aynı yaş araliginda ikizlerim var birisi şu an aynı durumda ama bize vurmuyor kerdesine genelde Sabah mesela döndü bir hisimla tokat attı kardesine ama sebeb yok 🥺
pnar1991 Tsksn-gns-27 kreş zamanı düzenli çocuklar öfkesini başka şekilde atmasına yardımcı olun. Bol bol parka çıkarın bağırsın çağırsın.
Nuraydmr Tsksn-gns-27 yeğenim 3 yaşına kadar ablamın saçını başını yoluyodu sinirlenince. Şimdi 6 yaşında artık yapmıyor🤷♀️ çok zor bi durumdu gerçekten ayıramıyorduk
Kahvegerek Tsksn-gns-27 bu yaptığının çok yanlış olduğunu sakinleşince tekrar konuşabileceğinizi söyleyip onu odada yalnız bırakmanız gerekir. Yanında kimse kalmasın siz gidin kendi gelir bi süre sonra da yapmayı bırakıyor.
Tsksn-gns-27 Evet yanlış yazmışım arkadaşlar kusura bakmayın güzelce anlatıyorum ilgisini başka yerede çekiyorum ama yok çok ai inat eli de bir ağır ki anlatamam 😀 unutturmak istiyorum ama dediğiniz gibi çok zor bir dönem 2 yaş sendromuna erken giriyoruz gakiba