Gulcee12 mongol lekesi cnm kötü bisey degil cogu yeni doganda oluyor. Bizde yoktu ama doktoe söylemisti zaten bilgi verdi mongol lekesi olabilir kötü bisey degil diye.
“Türklerde, Moğollarda, Güney Asya halkında, Kuzey ve Orta Asya Türklerinde, Kızılderililerde, Doğu Afrikalılarda görülür. Mongol lekesi genellikle ilk 5 yıl içerisinde kendiliğinden kaybolur. Çocuğun 6 yaşına kadar lekeler kalabilir. Ancak bazı durumlardaysa bu lekeler kalıcı olarak erişkinlikte de kalabilir. Doğu Asya halkının çocuklarının neredeyse tamamında mongol lekesi bulunabilir.”