Mevsimarenn 31 haftalık doğdu kızım, doktorumuz düzeltilmiş 5 aylık olunca tadımlara başlyalım dedi ama sütüm azaldığı için düzeltilmiş 4,5 aylıkta başlayabilirsin dedi ama bizimle yaşıt başka bi arkadaşın bebeğine daha hiç ek gıda önermedi bebeğin kilosu ve gelişimiyle de alakalı sanırım başlama zamanı