CemreKerem Canderinsumeltem kokusu çok rahatsız edici bence . Fiyat olarak da çok cazip değil . Ben hiç sevemedim
Deletedmom378 Canderinsumeltem ıslak mendil kullanıyorsanız bi yıkayın hangi marka olursa olsun çıkan köpüğe bi bakın iyice kurulduktan sonra uygulayın bebeğe derim 😊😊 küçük bi fikir
[silindi] Gunesdogdu bende o pamukları kullanıyorum bir ton aldım bu önerinizi uyguluycam süper fikir😍😊