Sadece kendime bu konuda eğlence edindiğim için yani şöyle söyliyeyim araştırmacı ruhumu günyüzüne çıkardığım için denedim evet denedim ki denemediğim ıslak mendil de nadir kalmıştır.Prima,molfix,uni baby,minies vs vs.
Keşke denemeseydim BİM’in ıslak mendilini.Bezini de denedim.Fazla yorum yapmak istemem mendilin kapağını açınca gelen kokudan,mendili sağa sola çektirerek neyin ne olduğunu anlayabilirsiniz.Bez in de içinden bir tane alın ah o koku.Gerçi prima nın ıslak mendili de,bezi de aynı hemen hemen.Ama JENNY WİLLY bambaşka kötü 🤭