Mamimo Merhaba sevgili anneler, ben kızımı hem emziriyorum hem mama takviyesi yapıyorum ilk maması hipp ti sonra hep sma aldım ama daha uyguna da mamalar var aptamil bebelac vs. Onlara geçsem mi bilmiyorum sizler hangi mamayı önerirsiniz?
Sleepwalker Mamimo Ben sma kullanıyordum aptamile gectim icerigi daha zengin tadi da guzel hic icmemezlik yapmadi
Go_ya_sa vildanamine bende hipp combiotic kullaniyorum aptamilden daha iyi getir kampanyalarini takipteyim 🤣