33 haftalık doğum yaptım bebeklerim şimdi 8 aylık. Herkes diyor neden emeklemiyor bunlar geç kalınmış falan moralim bozuluyor. Erken doğdular desende kimse anlamıyor ama bende içten içe üzülüyorum daha yeni oturmaya başladılar oysa. Var mı benimle aynı durumu yaşayan