Go_ya_sa Gulcee12 aptamil cok kilo aldiriyor gerçekten. Prematüre dogmasina ragmen kilosu normal bebek durumunda. Ama kiloyu cok aldigi icin hippe gectim ben 🤣 inşallah seninkude alir kiloyu
Lidya-t Bence mama da her bebeğe aynı etki yapmıyor .Biz aptamil kullanıyoruz aman aman bir kilo aldırmadı
TosbikAnnesiiiii En iyisi irmik pirinç unu yumurta sarısı 6 aydan büyükse suyla pişir ver canm en yii kilo aldırma yöntemi 😁😁
Meryem111 Gulcee12 aptamil al istersen ama oda gaz yapyo hipin yapmyomuş öyle diyolar ama gec kilo aldırıyomuş bende aptamil kullanıyorum
Laren Ayni durumdayız gerçekten. 5 buçuk aylık oldu kızım beslenmesi normal ama kilo gerçekten almıyor 3 aydır hipp kullanıyoruz. Gaz kabızlık vs yapmadığı için devam ettim ama değiştirmeyi düşünüyorum
Sevdakargi Laren ben sma kullaniyorum kabız yapıyor arada sırada ama kilo aldırmıyor malesef bir ayda sadece 400 Gr almış sınırdaymis kızım ek gıdaya geçtik ama iki gündür onu tuketmesine esen aşırı huysuz bugün tam dört aylık oldu
Yagizmomss Gulcee12 oğluma 2 ay aptamil kullandık 2.ay sadece 70 gr aldı doktorumuz sütlü pirinçli kaşık mamasına başlattı günde 2 defa yatarken ve gündüz yapıyorum bu ay daha gitmedik kontrole ama sanki farketti mamayıda değiştirdik sma alıyorum şimdi iyi gibi bakalım
Sevdakargi Gulcee12 bence mamanı hiç değiştirme doktorun onaylarsa ek gıdaya başla benim bebeğim de 4 aylık olucak kilosu az diye doktorumuz ek gıdaya başlattı