9 ay 20 günlük oğluma 2 hafta önce emziği bıraktırdık. Sebebi ise hem emzik düşünce uyanması hemde gece beslenmesi yapmak istememesiydi. Gün içinde de mama alımı çok sıkıntı hale gelmişti. Fakat diş de çıkarıyor sanırım ama el emmeye başladı. Kucakta uyuyor uyumaya çalışırken veya uyku arasında yapmaya başladı. Emzikle daha çok uyanıyordu gece ama bu aralar özellikle geceleri uyumak istemiyor hiç. Yoluna koyamadım bu uyku işini