2bebislianni Gerçekten bu ülke batmış ya soydular insanları bunedir ya böyle insanlar ne yiyip içecek faturadan para kalmıcak of
Nazli_07 2bebislianni 500 geldi.Aksamlari lamba bile yakmiyoruz.tv bin ışığında oturuyoruz.Firin çalıştırıyorum.Sadece buzdolabı çamaşır makinesi çalışıyor.Soygun resmen.
Lidya-t 200 geldi onu da hep dikkat ederek yaptık.Gündüz çamaşır makinesi,bulaşık , kurutma hiç çalıştırmadım gece saat 10 dan sonra çalıştırdım hep bu çok fark ettiriyor bir deneyin gerçekten yoksa bu faturaların önünü alamayacağız
1balkizannesi Lidya-t Bana sanki bu zamla onlar da fayda etmiyor gibi geliyor😀😀yaknda yicek ekmek de alamıycaz .
neslicanben Bety oyy sanki dükkan işletiyoruz ya sizin de çok gelmiş. Durumu olmayanlara rabbim yardım etsin. Doğalgaz faturası desen hak getire zaten 🤭evde bebek var hadi gel de yakma
Bety neslicanben amin klimayı açmasan olmuyor bebek var doğalgaz olsa içim yanmaz ger yer sıcak olur en azından
neslicanben Bety yok ya o öyle olmuyor. Benim evim doğalazlı ama her yer cam ısınmıyor. İki ucuda pis işte
Lidya-t 1balkizannesi Valla bütün maaşım faturalara gidiyor yiyecek ekmekte gerçekten alamayacağız artık .
Deletedmom_18 2bebislianni 350 tl geldi evde firin falan calismaz cok nadir ayda 1 defa oda kek fln yaparsam
luluuu 2bebislianni çok özür dileyerek söylüyorum herkesten çok özür dileyerek ama g.te giren şemsiye açılmaz derler. Az bile. Adam sanki zammı azaltmış gibi 210 kwh çıkarmasına sevinenler bile var. Bu gelen faturalar az bile daha da artacağına eminim.