Bana o devrede konunun uzmanı bir arkadaşım “Yakında geçecek ve asla bu kadar korkunç bir devre daha olmayacak” demişti, yaklaşık 1 ay kadar süren bir rezillikti diyebilirim herşeyin bir araya geldiği, şimdi yaklaşık dokuz aylık oldu bizimki ve gerçekten de öyle kabus bir daha hiçbir atakta gelmedi, dayanın hanımlar pek yakında bitecek..