gulenadam dişlerine TETAGİL DİŞ GRANÜLÜ kullanıyorum. Şişmeye başlamıştı artık iniyordu dişler başladım. Diş etler yarılmış diş kendini göstermiş ben öyle farkettim diş çıkardığını kızımın. Çok şükür huysuzluk ve ateş olmadı. Sadece kafası sıcak geliyordu ama ateş ölçerle baktığımda ateşi yoktu. Komşuma sordum diştendir dedi. Şimdi üst dişleri çıkarıyor gene aynı tepkiler. Tetagile devam her gece. Calpole gerek kalmıyor. Araştırın isterseniz. Herkes çok memnun. Bn bugün 2. Paketimizi alıcam. Kızım 9,5 aylıkken alt iki dişini çıkardı. Şuan 10,5 aylık üsttekiler 2-3 güne çıkmak üzere