Geçmiş olsun biz de aynı durumu yaşadık ben pozitif çıktım akşamına kızım ateşlendi
çama şükür yüksek inatçı bir ateş olmadı. Yükseldikçe Calpol verdik 2 gün sonunda bşrsey kalmadı bebekler hızlı iyileşiyor içinizi ferah tutup ateş takibini aksatmadan devam edin