Kızlar, bu hafta 9 aylık olacak kızçem ve emekleme çabası göstermeden yürümek isteyenlerden.. Elimi biri bi tutsada bi yürütse diye bakınıp durur.. ‘Sen ne tatlı şeysin’ deyip elini tutan kaldırıyor kendini, adımlar atıyor.. Şimdide 2- 3 gündür emeklemeyi yapacak gibi.. Komşuma dedim" emeklese"dedim(bebekler emeklerken ne kadar zorlu olsada çok hoşuma gidiyor 😍).. Bana dedi"zaten yürümek istiyor, emekletme, ona alışır, tembelleşir, yürümek isteği azalır" dedi, bu doğru mu 🥰