Seatib Eşim dün akşam verdi 12 saat oldu hala çıkmadı. Normalde 8 saat sonra diyorlar ama niye bu kadar uzun sürdü acaba
iclal_00 Bazen çıkmış oluyor ama sisteme geç düşüyor.Geçen gün bizde gündüz 11 de verdik ertesi gün ikindide ancak sisteme düşmüştü ama biz öğlen gibi hastaneyi arayıp sonucu öğrendik.isterseniz siz de arayın