Merhaba. Kizim 7 aylik..Kaşıkla,alistrma bardagiyla su vermeye calsyorum ama alip disari itiyor. Hem yeterli su icmemesi hem de ust degstrmk bnm icin sorun oldu. Silikon,giyilebilir,su gecrmz her turlu önlük denedim. Hepsini cekip cikarmya calsyor. Su zaten hepsinde sizip gidiyor yakasina.. Hem önlük hem de su verme şekliyle ilgili yöntemleriniz,tavsiyeleriniz varsa alablr miyim?