Arkadaşlar günaydın. Allah nasip ederse Temmuz ayında ikinci bebeğim dünyaya gelecek. Ama bu durumda doğum iznim gidiyor sanırım. Covid dolayısıyla 24. Haftada idari izne ayrılmayı düşünüyorum. Ama ozaman 32-36 arasındaki iznimi de doğum sonrasına aktaramayabilirim. Okulun memuruna sordum bir araştırayım demişti. Size sorum temmuzda doğum yapan öğretmen anneler Eylül ayında başlaması mı gerekti. Bebek henüz iki aylık oluyo. Çok fazla kredimiz olduğu için ücretsiz izne ayrılma şansım hiç yok buarada