Ek gıdaya geçmek icin bebegin destekli oturtabiliyor olması gerekiyormuş. Doktor 5. Ay kontrolünde bebeğimi sedye üstünde oturtmaya çalıştı ve haliyle bebegim oturamadi ve bize 6. Ayda baslayalim dedi.
Sorum şu: Bebeğimi kucağımda oturtuyorum ama koltukta vs hic oturtmadım denediğimde de ya yana ya önüne düşüyordu. Üzerine gitmedim ama şimdi 6. Aya 8 günümüz falan kaldı ve bebegim destekli oturamiyor, ek gıdaya gecemeyecek miyiz? Bu şekilde mama sandalyesinde oturamaz çünkü. Napmaliyim? Geç mi kaldım acaba? Sizin bebekleriniz destekli oturamiyorken ek gıdaya başladınız mi? Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.