Asilahmet Dışarıya bile 2-3 haftada bir kere çıkartıyorum çok aşırı soğuk olmadığı zamanlarda kalında giydiriyorum ama sürekli hasta oluyor yine hasta oldu acayip öksürüyor yine doktor yolu gözüküyor
MelekSubasi Asilahmet Aslında açık havaya daha fazla çıksa en azından havalar şuan biraz iyi gidiyor.
Asilahmet sibeeeellll Bir ara salgın vardı ya bütün çocuklar bronşit oluyordu benim oğlum da bronşit oldu o zamandan beri böyle sürekli hasta oluyor
MelekSubasi Asilahmet bizim buralarda soğuk canım kaç aylık bebeğin, ben, çok don olduğu zaman çıkarmıyorum. Şuan 2 3 derece öğlen çıkarıcam mesela. Nasıl hastalanıyor burnu mu tıkanıyor bebeğinin.
Asilahmet MelekSubasi burun akıntısıyla başlıyor öksürük falan devam ediyo dün gece öksürmekten hiç uyuyamadı 16 aylık
MelekSubasi Asilahmet bağışıklığı düşük olabilir doktorunuza sorsan canım belki bir şey verir önerir.