Avci-1 ben 4 yıldır bu doktora gidiyorum gercekten cok cok memnunum cok cabuk iyileşiyor cocuklarım verdiği ilaçlarla iğnelerle hemen toparlanıyorlar pandemiden önce oglumu alırdı kucağına severdi konusudu oyle muayene ederdi şimdi pek öyle degil ama ilgili yinede kilosuna falan bakıyor cocukların