Kızlar 8. Ayımıza girdik ve önceden bebem 7-8 de uyur sabah 6 da kalkardı şmdi öğlen uykusunu 2 saat uyuyup ayrı yeten 2 kez kısa şekerlemeler yapıyor ve gece uykusuna 9 da geçiyor sizler nasıl uyutuyorsunuz bu ayda ilk uyku yine 2 saat sonra mı yapılıyor?