mery_2021 Kızım 5 aylık şuan ailecek covidiz. Doktor yarım ölçek azitro antibiyotik verdi. Prespektüsünde 6 aydan küçük bebeklere önerilmez yazıyorda kafam karıştı. Kullanan oldu mu ?
EfraimYekta mery_2021 benim bebeğim daha 3 aylık bile değildi ciğerine virüs indiği için 4 gün kullandım zaten omrude 5 gün ilacın
Kbrasg mery_2021 Klamoks kullanıyo bebeğim agumentin muadili 10 bucuk aylık. Covidte antibiyotik bir işe yaramaz ki. Dr umuz ek olarak kulak iltihabı ve boğazında kızarıklık olduğu için önerdi, covit içşn bir işe yaramayacağını da belirtti.
Gulsenyilmaz mery_2021 tam bes aylikken kullandık enfeksiyon 10gune bir çıkıyordu kullandık yaninda bir antibiyotik daha vardı sonra ki kontrollere gittigimizde enfeksiyon düşmüştü cok şükür tekrar çıkmadı insallah tekrarlamaz
mery_2021 EfraimYekta demekki ihtiyaç halinde kullanılabiliyor bende öyle görünce bi korktum. Teşekkür ederim
EfraimYekta şunu da belirteyim 0-6 yaş grubuna göre pek ilaç yok hatta hiç yok denecek kadar az onun için mecburiyetten Dr lar bu şekilde ilaçlar veriyor
EfraimYekta mery_2021 rica ederim ben etkisinden korktum ilk verdim uyudu bi sersemledi zor uyandırdım o da megersem ilaç onu rahatlatmis onun için öyle uyumus
mery_2021 EfraimYekta kızımın bugün 3. Günü hala ateşi çıkıp iniyor doktorun verdiği antibiyotik vermemek için direndim ama vermek zorundayım galiba :( antibiyotik için çok küçük olduğunu düşünüyorum ama cahillik yapıyorum sanırım
EfraimYekta mery_2021 ilaçlara kötü bakmayın lütfen antibiyotik kötü bir ilaç değildir sadece çok uzun süre kullanımda zararı vardır bu bitkiler yiyecekler ve içecekler içinde geçerli herşeyin fazlası zarar zaten aman bı de virüs bu gözünü seveyim hemen ver bizi o ilaç topladı Dr dediklerine harfiyen uy
Gzdzeynep mery_2021 siz antibiyotiğinizi kullanın bir de probiyotik alın antibiyotik bağırsakları da etkiliyor. biz ne zaman antibiyotik kullansak doktorumuz bir kutu probiyotik kullandırtıyor. aklınızda bulunsun
Beyzaedaa mery_2021 biz kullandık 3 aylıkken faydasını gördük üç günde toparladı kızım hava vermeye gerek kalmadı
Kbrasg mery_2021 Dolven ve calpolle araya girdik biz 4 - 6 saat arayla verdik düşüyor yarım saat gecmeden tekrar cıkıyor malesef 3 gün bu sekilde devam etti. Şimdi ates yok öksürük var.