Miracinannesi2 Merhabalar oğlum 5 aylık her sabah aynı saatte gaz sancısı ile ağlayarak uyanıyor çıkaramıyor gazını gün içinde böyle bir problemimiz yok ama sabah neden böyle oluyor başına gelen var mı acaba
Bsraaakrs Miracinannesi2 bende bilmiyorum neden benimkisi de 4 aylık her akşam 10.30 12 arası Bi gaz giriyor bu iki gündür de sabah 5 gibi de oluyor nedenini bilmiyorum 🤷♂️ kolik Bi bebek değil Di gazlıydı ama kolik değildi tam rahatladım dedim birden bu çıktı 2 3 haftadır böyleyiz