ipeksngr Arkadaşlar bebeğim 3 aylık kontrolünden bugüne kadar yani 15 günde 300 gram civarı kilo almış az değil mi? Sadece mama ile besleniyor. Bana az gibi geldi ama??
Ahsenimltm ipeksngr aya vurunca 600 grm yapiyor benimki 3 ay kontrolinde 600-700 gr almisti ondam onceki aylar 1 er kilo idi. Simdi 1 hafta sonra kontrolumuz var sanirsam yarim kilo falan anca cikar
Tatliskooo ipeksngr biz de 3 ay 4 günlük 10 günde 150 gr almış. Genel kilosu iyi dedi doktor haftadan haftaya değişiklik olabiliyormuş
Derinkomm Az değil bence 3 aydan sonra kilo alımı azalıyomuş ve yine de aya vurunca 600 gr yapıyo bence iyi her ay 1 kilo alacak değil
Fatmauslu ipeksngr cnm benim oğlumda şu aralar emmesi azaldı zorlamiyorim ben acikinca kendi istiyor sıcaklar da bir yandan etkiliyor
Deletedmom0340 ipeksngr 3. Ayda 600 gram alması yeterli demişti sağlık ocağı hemşiresi. Normal yani sıkıntı yapmayın