Deletedmom54544 merhaba ben bu ürünü kullanıyorum. Tabi iki sene önce 2000 e almıştım. Fiyatlar uçmuş🤦♀️🤦♀️🤦♀️Düzenli kullanmadım, açıkcası vücut için çok zahmetli oluyor, vakit alıyor. Normal lazer sonrası bu cihazı almıştım. Sadece yüz bölgesinde düzenli kullandım. İnceltti baya ama çıkıyor mu tekrar evet çıkıyor. Bir ay gibi bi süre de minik çıkmaya başlıyorlar. Ben tekrar atış yapıyorum. Yüzüme ip ağda gerekmiyor artık.