Kızlar oğlum 5 . 2 aydır meme reddi var sağıp gündüzleri biberonla veriyorum.uyku düzeni hiç yok. Gündüz uyumuyor gece uyuyor maşallah. Gece 1 de yatıp bu sabah 8 de ben kendim kaldırdım. Sizce kendim kaldırmalıyım yoksa onun kalkmasını mı beklemekiyim. Sadece uykuda emiyor. Gecede emmezse sütüm azalır mı çünkü gündüzleri emmiyor