Kızlar bebeğimi çok istedim 9 ay gün saydım hergun hayal kurdum. Bebeğim sezeryanla dünyaya geldi ilk 4 gün sütum yoktu sonra göğüs ucu yarası oldu bı sure emzirmekte zorlandım. Sanki bebeğime bişey olacak doyuramiyorim psikolojisine girdim. Bana bir hüzün çöktü çocuğuma bakıp bişey olacak mı diye düşünuyodum falan. Birde nefesini çok hızlı alıp veriyordu uykuya dalarken kabus gibi tekpkiler veriyordu ilk 20 günde çöktüm sanki. Ağlama krizleri oluyordu doğduğu günden beri geceleri hep krizleri oldu ne versem susmuyor. Millet aç bu çocuk emzir diyor. Ben tüm gün emziriyorum yerimden kalkıp bı işime bakamıyorum. Hep beni istiyor. İçimde bir hüzün var dokunsalar ağlayacağım…..