Anneler , günaydın . 9 günlük bebeğim. Gündüz mama ile desteklemiyorum, güzel emiyor 2 göğsümü de. Gece ise bir kez mama veriyorum. Cünkü emmek istiyor .sütümüz sık emdiği için hemen de olmuyor . Özellikle bu gece uykuya dalmakta epey zorlandı. Dalınca top patlasın diyoruz ama dalana dek zorlandı bu gece . Ben galiba üşütüyorum emzirirken benim gazım ona çok geçer mi sütümden, çok mu rahatsız ediyorum kızımı😞düşün düşün çıkamıyorum işin içinden.mama markası olarak da eczacı evolviayı önermiş onunla 1 ölçek 30 Cc olarak başladık , tek sefer geceleri olarak . Mama rahatsız etse nasıl anlarım? Yanlış yaptığım bir şeyler var mı , ben tek de basımayım gurbette. Tecrübelerini , önerilerini benimle paylsmak isteyen anneler, desteğinizi bekliyorum 🤲🤲💜