[silindi] Eşim de pozitif, kaşıntı hiç olmadı. Aradıkalrında mutlaka söyleyin duymadım da hiç kaşıntı olduğunu. Ertesi gün akşama doğru aradılar bizi.
Benim 2. Gün şiddetli baş ağrım ve halsizlik oldu. Eşim biraz daha ağır atlattı. 21 aylık oğlum 2 gün ve gece ateşlendi. Öksürüğü ve hırıltısı vardı. 3 aylık oğlum çok şükür etkilenmedi.