Arkadaşlar merhabalar öncelikle şu sıralar doktora gidemiyoruz …
bu aralar uykusuzluk sebwbi İle baş ağrısı yaşıyorum. EmZirme sebebi ile de hap vs kullanmıyorum ama parol yada minoset hangisi kullanılıyor
. Yani doktorların önerdiği bi hap var mı ?
İlaç kullanmayı sevmem hiç ama emZieme döneminde kullanulır mı ?