6 aylığız doğduğumuzdan beri kusuyoruz kustukça emzirmeye devam ediyorum bende günde 5-10 kıyafet değişiyoruz çocugu kucağıma almaya koekuyordum alıştım artık ya sende alışırsın çok sorun teşkil etmediği sürece ilaç kullanma bence olabilcek şeyler bunlar sonuçta minicik mideleri ve bünyeleri var daha küçük olduğu için sende benim yaptığım salaklıkları yapıp anne sütünden başka hiç bişey verme bu sefer daha çok bozuluyor eğer midesini üşüttüğü düşünüyorsa karnını ve ayaklarını sıcak tut havluya ütü bas koy ama bişey içirme her çocuk aynı değil canım