Merhaba guzel annişlerrr. Oglum 3 gun sonra 4 aylık olacak. Saat başı uyanıyor. Acaba sütümle doymuyor mu. Mama mi vermeliyim ekstra? Neden bu kadar sık uyanıyor. Gündüz sürekli uykulu ama uykuya geçemiyor, gece de saatte bir uyanıyor. Ruh gibiyim artık evin içinde🥺🥴🥴