_ipekk18 Kızlar geceden beri dişim ağrıyor çürük 25 günlük lohusayım Kanama var iken tedavi yapmıyorlar diye biliyorum ama kanamam bitti sayılır bir damla bir damla geliyor
Bebegimicin1 _ipekk18 ben 31 günlükken hem diş çektirdim hem ilaç kullandım hemde 4 tane dolgu yaptırdım 1 ay kadsr tedavi gördüm nerdeyse dişimi çektirdikten hmen sonrada emzirdim hiç bşey olmadı
_ipekk18 Gnssn sağolasın canım 🌺 benimde yapılacak dişler varda kanamalı ile. Yapılmıyor diye biliyorum da ondan sordum 🌺