Mmilla Bizdede durum aynı ben sagdıhım sütümü kaşık yoluyla içirdim şimdi
sakşnleşince alıyor memeyi yada uykudan uyanıuyanmaz alıyor onun dışında kafasını geri atıyor falan 3 gündür böyleyiz ilk başta sadece geceydi 2 gündür gündüzde yapıyor
ben bi yandan sağıyorum bi yandan emziriyorum stres yapma sakın benim 2. Bebek olunca gayet sakinim😂ilk kızım daha zordu .Bi 30 cc yakın anne sütü kaşıkla verdim uyumak üzere her iki saate bi mutlaka uyandır o uykuluyken ver gögsünü ve YouTube den süpürge sesi açıyorum ben 😂😂