Birminnosannesi Tabi her bebeğin ihtiyacı farklıdır ama bir fikir olur dedim. E bebek indirimlerinden ne almayı planlıyorsunuz? Ben şampuan deterjan ve oyuncak alacağım.
Deletedmom5284 Ben mont aldım diğer kış için, yaz içinde birşeyler aldım, birde bisiklet scooter falan almayı planlıyorum ve tabiki bol bol mama 😂
Birminnosannesi Doga0812 Mervecannn Şubat ayı boyunca her gün farklı kategorilerde indirimi var her yıl.
Tortilla_ Birminnosannesi Şu Tek Fiyat olanlar 69 TL varya içi polarli 2 senedir 1 ve 2 yaş montlarını kullanıyorum. Gurbette olduğum için dışarı çıkmıyorum eşim olmadan . Doğru düzgün parkta yok. Tayinciyiz bu yaza nasipse. Daha kaliteli sıcak tutan bir mont alacağım. E bebek diğer montları hiç kullanmadım ama indirim gelirse alırım düşüncesindeyim. Sizin önerebileceğiniz marka var mi
Birminnosannesi Tortilla_ Allah kolaylık versin. Bizim de ilk montumuz hediye geldi. Şimdi önümüzdeki yıla alayım dedim ama inanamadım neredeyse tüm markalarda aradığım yaş tükenmiş. İnsanlar hep stokluyor malum sebeplerden sanırım. Beden bulabilirseniz lcw de ve Zara da güzel montlar var. Zara’da bi tane var indirime girerse alacağım ben yoksa seneye bırakacağım.
Tortilla_ Birminnosannesi Amin 🙏 Aynen herkes stok yapıyor. Bize de 2 yaş dayısından hediye. Bu sene mont almadım. Lcw de düşündüm. Mağazadan bakıp istediğim gibi bulursam almayı düşünüyorum. Zara da olduğum yerde mağazası yok. İnternet alışverişini de montu görmeden almak içime sinmiyo
Birminnosannesi Doga0812 Benim beğendiğim mont 350 den 200 e düşmüş. 4 gibi gittik sabah iki tane vardı bitti dediler 🤦🏼♀️ Bi kaç bi şey inmiş sadece sanırım bi kazak bi tulum aldım. Mont da bi tane gelecekmiş onu almaya çalışacağız.
[silindi] Deletedmom5284 valla yeni aldım iqde ettim hediye çeki aldim yerine kredi kartımı kaybetti oglum 🤭karta iade de alamadım şu indirimlerden oyuncak alayım bari dedim