Sehrictn benim bebeğim de 34 günlük. 3. Haftadan sonra gaz sancısı başladı. Gece 11de başlayıp 4,5 saat aralıksız ağlıyor. Çatlayacak diye korkuyorum. Bir de üstüne tazyikli süt yüzünden meme reddi var😢 gece gündüz sürekli pompa yıka, biberon yıka, sağ, emzir, artanı sakla. Susmadan ağlayan bir bebek hiç yardımcı olacak biri yok yanında. 1 saat elimden alıp azıcık uyu diyen biri olsa keşke.