Kızlar 3. Aydan beri salya akıtıyor uz bebeğim 10 ayı bitirmek üzere 2 gün sonra 11 aylık bu normal mi 10. Ayın başında zorlaaaaa dişi gördük çıkardı 2 tane ama salya su misali hiç durmuyor bez önlük hergun 10 kat en az kiyfet değiştiriyorum makina durmuyor artık bu normal mi ben bu kadar salya akıtan bir bebek görmedim 3. Aydan beri bu şekilde dil bağı var acaba ondan mı kaynaklı yoksa normal mi ? Bilgisi olan ?