Merhabalar. Benim kızım da tam 24 aylık. Erken konuştu,net konuştu. Fakat 2 ay oldu kekelemeye başladı. Ağladım, ağladım. Çok ağladım. Çok taktım kafaya. En son çocuk psikiyatra gittim. Anlattım ,o da kızımla konuştu, orada da kekeledi mesela. Dr hanım net gördü o nedenle. Fakat bunun daha cok zeki çocuklarda olduğunu , bu tarz kekemelk ve konuşma kaybının fizyolojik ve geçici olduğunu söyledi.1 yıla kadar devam edebilir. Ama bu tarz durumların yüzde 1 ihtimalle bile kalıcı olmayacağını söyledi. Eğer 2 yaşında çok az kelimesi olsaydı, sosyal olmasaydı, ailede genetik konuşma bozukluğu olsaydı o zaman bir sorun olabilirdi ve o zaman sizi dil terapistine yönlendirdim dedi. Çok rahatladım. Sizinki de biraz benzer olduğu için yazmak istedim. Kaygınızı o kadar iyi anlıyorum ki. Durum bundan ibaret. Fakat yine de bi götürün, gözlemlesinler daha net konuşurlar. Bir problem olacağını sanmıyorum.