Canım birşey söylemek istiyorum bukadar kısa sürede okadar çok kilo vermek hiç ama hiç iyi birşey değil zaten yağdan değil kastan gidiyor demektir ki bu ilerde ciddi sorunlara yol açabilir.. Bu tarz şeyler yerine hamur işini tatlıyı ekmeği çıkarın hayatınızdan ekmeği sadece sabahalrı kahvaltıda tam buğday olarak yiyin porsiyonunuzu küçültün bol su ve azıcık hareketle çoook sağlıklı bir kilo verimi yaşarsınız belki 1 ayda mucize olmaz ama sağlıktan daha kıymetli değildir diye düşünüyorum. Lütfen yalnış anlama hadsizlik olarakda görme ama ister istemez bilgisinden emin olduğum birşeyi paylaşmak istedim🌸