Merhabalar.Bebeğim 26.03.2019 doğumlu yani yeni 3 aylık olduk ve sadece mama ile besleniyoruz.Dün sağlık ocağında rutin ölçümleri yaptırdık.Bebeğim 65 cm ve 7 buçuk kg olmuş.Ölçen hemşire herşeyin normal olduğu söyledi.Doğduğunda 3 buçuk kg ve 50 cm di.Her ay 5 cm uzuyor.Bu biraz fazla değil mi sizce?Normalde 2 -3 cm uzaması gerekmezmi ? Kilosu mamadan dolayı biraz fazla biliyorum ama mama fazla boy uzunluğuna da sebep olurmu ki ? Ne benim nede eşimin boylarıda öyle abartılı değil.Orta boyluyuz.Bebeğimin cinsiyeti erkek bu arada.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.