gyns Ben üzerime alınmadım herkes bilgisini aklını ne derece çalıştırdığını biliyor o yüzden sorun yok ben bu konularda kendimi iyi görüyorum. Sadece arkadaşın anlatış ve hitap şekli bana göre aşağılayıcı ve küçümseme başka bir şey değil. Avukatı değilim ama burda kimse kimseyi küçük göremez.