İyi geceler herkese 4 ay 22 günlük bebeğim var yeni yeni uyku düzeni oluşmaya başlamıştı fakat son bı kaç gündür aşırı huysuz hep bı ağlama halinde geceleri çığlık çığlığa uyanıyor uyutmakta güçlük çekiyorum saat 12 den beri uğraşıyorum uyumuyor atak haftasındamı neden böyle olmuş olabilir covid sebebiyle 4. ay aşısını geç olduk omu etkiledi acaba