Annelerim babam yaklasik 1 bucuk aydır oksuruyor ama doktorlar soguk alginligi deyip ilac verip gonderiyordu ama hic biri işe yaramadı…3 gün once coviz testi yapti negatif cıktı.bugun tekrar öksürüğü için hastaneye gitti ve tomografide covid çıkmış ancak tekrar covid testi yapmışlar ve sonuce yarin gece çıkıcak.simdi çok kötüyüm ne olacak bilmiyorum evde mi yoksa hastanede mi tedavi olması gerekiyor. Ya da evde nasil bir tedavi, hastanede nasıl bir tedavi uygulanıyor.lutfen ama lutfen bilgilerinizi benimle paylaşabilir misiniz