ElifEcrinnn Saçlarım aşırı derecede dökülmeye başladı doğumdan sonra 4 ay oldu doğum yapalı. Baya kestirdim saçlarımı ama hâlâ çok fazla dökülüyor Ne zaman durur bu saç dökülmesi? yada saç dökülmesi için yaptınız bişey varmi iyi gelen? Ne yapabilirim?
minvalihal ElifEcrinnn Bizde 2.5 aylığız ve benimde aşırı aşırı sökülmeye başladı napıcam bilmiyorum başımda saç kalmıycak diye korkuyorum o derece vitaminlerimi kullanmaya devam ediyorum sanırım birde badem yağı ile falan destekliyeceğim😞 önerisi olan var mı ?
Serife00 ElifEcrinnn ayy kabuslu günlerim aklıma geldi dökülmesini geçtim ama bir saç o kadar mı karışır durduk yere koyun yünü gibi olurdu banyo yapmak işkenceydi ama bende çözğm bulamamıştım 😣
Linamommmm ElifEcrinnn aynı postu 1 ay kadar önce bende açmıştım. Dedim kel kalıyorum heralde ağlıyordum artık 2 hafta önce saçlarımı gittim boyatmış bir keratin bakımı yaptırdım az da uçlarından aldırdım şuan da dökülüyor ama dozunda olması gerektiği kadar. Ne şampuanlar ne serumlar hiç biri durdurmamıştı
__asyanil tazeannee_ öyleymiş bi alakası vardır heralde :) sonuçta eski insanlar bizden daha bilgililer
fatmabngl Hamilelikte östrojen hormonu çok yükseldiği için hamilelik sonrası değerler normale dönünce saçlar dökülürmüş.
fgnrcp2704 ElifEcrinnn Tabi hamilelikte aldık vitaminleri değişti hormonlar saçlar güçlendi doğumdn sonra sanki büyü bozulmuş gibi bı andda dökülmeye başladı malesef bunun çaresini ve. bulamadım upuzun saçlarımı kestim 3 gün önce küt yaptım hala dökülüyor napicam hiçbir fikrim yok